17 Ağustos 2016

AdWords’te Ufak Dokunuşlar Sayesinde Büyük Değişimler

AdWords’te Ufak Dokunuşlar Sayesinde Büyük Değişimler Gösterim Payı Optimizasyonu Gösterim payı, Google’da yapılan sorgular hedef anahtar kelimelerinizle eşleştiğinde, reklamlarınızın ne sıklıkta gösterildiğini bildiren bir ölçüttür. Hedeflediğiniz […]
26 Temmuz 2016

Alışveriş Kampanyaları Optimizasyon Süreçleri

Alışveriş Kampanyaları Optimizasyon Süreçleri Arama ağı reklamlarının bir çoğunun tüm sürecini AdWords paneli üzerinden yürütebiliriz. Fakat alışveriş reklamları için sadece AdWords paneli yeterli değildir. Başlıklar, ürün resimleri […]
12 Temmuz 2016

Facebook Messenger’a ‘Gizli Konuşma’ Özelliği Geldi!

Facebook Messenger’a ‘Gizli Konuşma’ Özelliği Geldi! Facebook, kullanıcılarının özel konuşmalarını güvence altına almak amacıyla Messenger platformuna uçtan uca şifreleme özelliğini getirdi. Uçtan uca şifreleme özelliği aslında […]