17 Ağustos 2016

AdWords’te Ufak Dokunuşlar Sayesinde Büyük Değişimler

AdWords’te Ufak Dokunuşlar Sayesinde Büyük Değişimler Gösterim Payı Optimizasyonu Gösterim payı, Google’da yapılan sorgular hedef anahtar kelimelerinizle eşleştiğinde, reklamlarınızın ne sıklıkta gösterildiğini bildiren bir ölçüttür. Hedeflediğiniz […]
16 Ağustos 2016

Takip Etmeniz Gereken Artırılmış Gerçeklik Trendleri

Takip Etmeniz Gereken Artırılmış Gerçeklik Trendleri Pazarlama profesyonellerinin yakından takip etmesi gereken artırılmış gerçeklik trendleri, geleceğin pazarlama çalışmaları hakkında önemli ipuçları veriyor. Artırılmış Gerçeklik (Augmented Reality […]
26 Temmuz 2016

Alışveriş Kampanyaları Optimizasyon Süreçleri

Alışveriş Kampanyaları Optimizasyon Süreçleri Arama ağı reklamlarının bir çoğunun tüm sürecini AdWords paneli üzerinden yürütebiliriz. Fakat alışveriş reklamları için sadece AdWords paneli yeterli değildir. Başlıklar, ürün resimleri […]