Dijital pazarlama alanında dikkate değer gelişmelerin olduğu bir çağda yaşıyoruz. Günümüzde markalar ürün ve hizmetlerini artık geleneksel reklam yöntemlerinin dışında birçok farklı kanal ve yeni stratejlerle […]
En Çok Yapılan Nöro Pazarlama Araştırmaları İsmi geçtiğinde birçok kişinin kulak kabarttığı, “Neymiş bu bir bakayım” diyerek araştırdığı ancak ülkemizde, diğer ülkelere göre daha az yatırımın […]
Yerli Üretici Vestel Akıllı Telefonlarıyla Dünyaya Açılıyor Yerli elektronik üreticisi Vestel, Venus serisi akıllı telefonları diğer ülkelerdeki tüketicilerle de buluşturacak. Akıllı telefonlarıyla karşımıza çıktığından bu yana […]
AdWords’te Ufak Dokunuşlar Sayesinde Büyük Değişimler Gösterim Payı Optimizasyonu Gösterim payı, Google’da yapılan sorgular hedef anahtar kelimelerinizle eşleştiğinde, reklamlarınızın ne sıklıkta gösterildiğini bildiren bir ölçüttür. Hedeflediğiniz […]
Pazarlama Miyopluğu Kavramı Nedir ? Pazarlama miyopluğu olarak tanımladığımız durum pazarlama yöneticilerinin sektörel fırsatları, tehditleri veya zayıf yönleri doğru bir şekilde analiz edememesini ifade etmektedir. Pazarlama miyopluğu, […]
Perakendeciler İçin Büyümenin Yolu E-ticaret Dijital dünyanın her geçen gün gelişmeye devam etmesi sonucu ortaya çıkan kolaylıklar ve olanaklar ticaret hayatını da etkilemeye devam ediyor. Perakende […]
Alışveriş Kampanyaları Optimizasyon Süreçleri Arama ağı reklamlarının bir çoğunun tüm sürecini AdWords paneli üzerinden yürütebiliriz. Fakat alışveriş reklamları için sadece AdWords paneli yeterli değildir. Başlıklar, ürün resimleri […]
İyi Bir İçerik Oluşturmanın 6 Keskin Özelliği İşiniz yeni fikirler üretmek ve kurumunuz içerisinden ilgi çekici hikayeleri çekip çıkarmak mı? İçerik pazarlama stratejileri çizilirken daha çok […]
Otomobillerde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Arttırılmış gerçekliği (Augmented Reality), isminden de anlaşılacağı gibi basitçe gerçeğin bilgisayarlar yoluyla zenginleştirilmesi olarak tanımlayabiliriz. Terminator veya Robocop filmlerini izleyenler, robotların obje […]
Butik Ajanslarla Çalışmanın Avantajları Dijital pazarlama alanında butik ajanslarla çalışmanız; bütçeyi verimli bir şekilde kullanmanıza ve hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir. Yeni bir dijital pazarlama ajansı arayışı […]
Geleceğin Mesleği; Nöro Pazarlama Gelişen teknolojiler, eğitimden sağlığa günlük yaşantımızdan davranışlarımıza kadar pek çok konuda belirleyici oluyor. Kişilerin satın alma ve tüketim davranışlarını belirleyen etkenleri araştıran […]
Bilinçli Kararları Bırak, Duyulara Bak Birbirinden farklı alıcı türleri olduğunu biliyoruz. Kimileri teknoloji odaklı, kimileri fonksiyonel, kimileri de sürekli en ucuzun peşinde… Bütün bu farklı müşteri […]