Prestashop Nedir? Prestashop adından da anlaşılacağı gibi presta alışveriş anlamına gelmektedir. Prestashop genel itibari ile bir e-ticaret yazılımı olmakta ve ücretsiz açık kod kaynaklıdır. Dünya üzerinde […]
Günümüzde web sayfasını yükseltmek ve işlevsel kılmak kolay bir iş değil. Web sitenizin tasarımını daha iyi hale getirmek için kullanıcı deneyimini dikkate almanız gerekir. İşin gerçeği, […]
Mobil mecralarda sponsorlu içeriğin etkinliği gün geçtikçe artıyor ama sanılmasın ki bu durum mobil mecralarda yapacağınız SEO çalışmasının önemini azaltıyor.İşte 2016’da da neden Mobil SEO’ya devam […]
Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kullanım Dünya’da Toplam nüfus: 7,4 milyar (Kentleşme %54) Aktif internet kullanıcıları: 3,42 milyar (Penetrasyon %46) Aktif mobil internet kullanıcıları: 1,86 milyar (Penetrasyon […]
Yeni dünya düzeninde, güç kavramının şekil değiştirdiğini ve yeni bir anlam kazandığını söyleyebiliriz. Özellikle markalar için güçlü olmak, prestij kazanmak ve marka bilinirliğini artırmak eskisi kadar […]
Y kuşağı, doğum aralığı 1960 ve 1980 arasını kapsayan X kuşağının ardılı olup, 1980 ve 2000 arasında bu konuda farklı bakış açıları olsa da genel olarak […]
Sosyal Medyanın Seo Açısından Önemi ve Püf Noktaları Sosyal medyanın popülerliği gün geçtikçe artmakta ve insanlar sosyelleşmek adına sosyal medyayı kullanmakta. Sosyal medya popülerliği artmasıyla sosyal medya sitelerini […]
Google’ın Web Siteniz İçin Önemi Bilindiği üzere Google dünya genelinde ve ülkemizde en çok kullanılan arama motoru. Google’ın güçlü rakiplerine rağmen yıllardır tahtını kaptırmamasının sebebi, internet […]
Sosyal Medyaya Yatırım Yapmak Neden Önemli? Sosyal medya ile ilgili daha önce yayınlamış olduğumuz birçok yazı konusu içerisinde sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu ve sosyal […]
2016’Da İçerik Pazarlaması Nereye Gidiyor, Nasıl Aksiyonlar Alınmalı? Pazarlama konsepti içerisinde yıllar boyunca çeşitli paradigma kaymaları gerçekleşti; değişime uyum sağlayanlar ve sağlamayanlar arasında doğal bir seçilim […]
Ne Kadar Erişim, O Kadar Etkileşim! Müşteri Kazan! Günümüz dünyasında sosyal medyanın gücünü hala fark edememiş ülkemizin bazı büyük markaları asosyalleşme tehlikesiyle karşı karşıya. Müşteri odaklı […]
Kullanıcıların web sitesine gelmek için mutlaka bir amacı vardır, bu bilgi almak olabilir, ürün / hizmet almak olabilir hatta vakit geçirmek bile olabilir; fakat eğer web […]