Başarılı Ve Kaliteli Online Pazarlamanın Temel Unsurları Online pazarlama deyince akıllara çok basit bir şablon geliyor; Instagram’daki satış odaklı hesaplar, yanlış yönetilen Facebook sayfaları gibi. Ama […]
2016 Yılının Öne Çıkan Dijital Pazarlama Trendleri Avcılar ve Bakırköy için de yapabileceğiniz Dijital Pazarlama önerilerimizi aşağıdan okuyabilir, isterseniz bizimle iletişime geçecerek geniş bilgilendirme alabilirsiniz. Günümüzde […]
Kurumsal Sosyal Medya Hesapları Özel Günlerde Nasıl Davranmalı? Bir kurumsal sosyal medya hesabının başarısını etkileyecek faktörlerde daha spesifik bir noktaya değinmek istedik. Sosyal medyada bugüne dek etkileşim […]
Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kullanım Dünya’da Toplam nüfus: 7,4 milyar (Kentleşme %54) Aktif internet kullanıcıları: 3,42 milyar (Penetrasyon %46) Aktif mobil internet kullanıcıları: 1,86 milyar (Penetrasyon […]
Yeni dünya düzeninde, güç kavramının şekil değiştirdiğini ve yeni bir anlam kazandığını söyleyebiliriz. Özellikle markalar için güçlü olmak, prestij kazanmak ve marka bilinirliğini artırmak eskisi kadar […]
Y kuşağı, doğum aralığı 1960 ve 1980 arasını kapsayan X kuşağının ardılı olup, 1980 ve 2000 arasında bu konuda farklı bakış açıları olsa da genel olarak […]
Google’ın Web Siteniz İçin Önemi Bilindiği üzere Google dünya genelinde ve ülkemizde en çok kullanılan arama motoru. Google’ın güçlü rakiplerine rağmen yıllardır tahtını kaptırmamasının sebebi, internet […]
2016’Da İçerik Pazarlaması Nereye Gidiyor, Nasıl Aksiyonlar Alınmalı? Pazarlama konsepti içerisinde yıllar boyunca çeşitli paradigma kaymaları gerçekleşti; değişime uyum sağlayanlar ve sağlamayanlar arasında doğal bir seçilim […]
Ne Kadar Erişim, O Kadar Etkileşim! Müşteri Kazan! Günümüz dünyasında sosyal medyanın gücünü hala fark edememiş ülkemizin bazı büyük markaları asosyalleşme tehlikesiyle karşı karşıya. Müşteri odaklı […]
Kullanıcıların web sitesine gelmek için mutlaka bir amacı vardır, bu bilgi almak olabilir, ürün / hizmet almak olabilir hatta vakit geçirmek bile olabilir; fakat eğer web […]
Dijital Markanızı Oluştururken Kaçınmanız Gereken Hatalar İşinizi dijital dünyaya taşımanın ne kadar önemli olduğunun artık farkındasınızdır. Kendi markanız üzerinde yoğunlaşırken özellikle dikkat etmeniz gereken bir kaç […]
Ziyaretçi Bazlı Seo Nedir, Gelecekte Konumu Nasıl Olacaktır? Seo Nedir; doğrudan arama motorlarına bağlı bir sektör olduğu için, arama motorlarının gelişimine paralel bir gelişim süreci yaşamaktadır. Ancak […]