Prestashop Seo | E-Ticaret Sitenize 4 İpucu Prestashop Seo, E Ticaret mağazanızda ki işlemlerinizi yaparken, işletme hedefinde ki potansiyel müşterileriniz gibi düşünerek Seo yapmalısınız. Seo tabanlı satış […]
Xiaomi ve Microsoft’tan ortaklık kararı Xiaomi ve Microsoft dev bir anlaşmanın altına imza attı. Çin’in bir numaralı, dünyasının ise en büyük beşinci akıllı telefon üreticisi konumunda […]
Kurumsal Sosyal Medya Hesapları Özel Günlerde Nasıl Davranmalı? Bir kurumsal sosyal medya hesabının başarısını etkileyecek faktörlerde daha spesifik bir noktaya değinmek istedik. Sosyal medyada bugüne dek etkileşim […]
Mobil mecralarda sponsorlu içeriğin etkinliği gün geçtikçe artıyor ama sanılmasın ki bu durum mobil mecralarda yapacağınız SEO çalışmasının önemini azaltıyor.İşte 2016’da da neden Mobil SEO’ya devam […]
Yeni dünya düzeninde, güç kavramının şekil değiştirdiğini ve yeni bir anlam kazandığını söyleyebiliriz. Özellikle markalar için güçlü olmak, prestij kazanmak ve marka bilinirliğini artırmak eskisi kadar […]
Y kuşağı, doğum aralığı 1960 ve 1980 arasını kapsayan X kuşağının ardılı olup, 1980 ve 2000 arasında bu konuda farklı bakış açıları olsa da genel olarak […]
Sosyal Medyanın Seo Açısından Önemi ve Püf Noktaları Sosyal medyanın popülerliği gün geçtikçe artmakta ve insanlar sosyelleşmek adına sosyal medyayı kullanmakta. Sosyal medya popülerliği artmasıyla sosyal medya sitelerini […]
Google’ın Web Siteniz İçin Önemi Bilindiği üzere Google dünya genelinde ve ülkemizde en çok kullanılan arama motoru. Google’ın güçlü rakiplerine rağmen yıllardır tahtını kaptırmamasının sebebi, internet […]
2016’Da İçerik Pazarlaması Nereye Gidiyor, Nasıl Aksiyonlar Alınmalı? Pazarlama konsepti içerisinde yıllar boyunca çeşitli paradigma kaymaları gerçekleşti; değişime uyum sağlayanlar ve sağlamayanlar arasında doğal bir seçilim […]
Ne Kadar Erişim, O Kadar Etkileşim! Müşteri Kazan! Günümüz dünyasında sosyal medyanın gücünü hala fark edememiş ülkemizin bazı büyük markaları asosyalleşme tehlikesiyle karşı karşıya. Müşteri odaklı […]
Ziyaretçi Bazlı Seo Nedir, Gelecekte Konumu Nasıl Olacaktır? Seo Nedir; doğrudan arama motorlarına bağlı bir sektör olduğu için, arama motorlarının gelişimine paralel bir gelişim süreci yaşamaktadır. Ancak […]
MEGESOFT E-Ticaret, Kurumsal Web Sitelerinde Kullanıcı Dostu URL Yapıları Nasıl Olmalı? E-ticaret veya kurumsal web sitelerinin yönetimi ve öne çıkmasında arama motorlarına yönelik SEO çalışmaları, organik […]