Facebook Reklamları Artık Platforma Üye Olmayanları Da Hedefleyecek 1,6 milyarı aşkın faal kullanıcıya sahip Facebook, kendisine son çeyrekte 5 milyar dolardan fazla bir gelir kazandıran reklam […]
Kurumsal Sosyal Medya Hesapları Özel Günlerde Nasıl Davranmalı? Bir kurumsal sosyal medya hesabının başarısını etkileyecek faktörlerde daha spesifik bir noktaya değinmek istedik. Sosyal medyada bugüne dek etkileşim […]
Aziz Sancar Bilim ve Sanat Merkezi, Beylikdüzü’nden Türkiye’yi Aydınlatacak Aziz Sancar Sancar Bilim ve Sanat Merkezi’nin oluşturulması için İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ), Beylikdüzü Belediyesi ve Prof. […]
Avcılar Belediye Başkanı ve temizlik işçileri arasında gerginlik Avcılar Belediyesi’nde maaş alamayan temizlik işçileri, alacaklarının zamanında ödenmediği gerekçesiyle iş bıraktı. İş bırakan eylemcilere seslenen CHP’li Avcılar […]
Prestashop Hata Gösterimini Açmak ve Boş Sayfa Sorunları PHP dili ile yazılmış bir yazılım olan Prestashop, herhangi bir sorun veya hata durumunda size sorun ile ilgili […]
Yeni dünya düzeninde, güç kavramının şekil değiştirdiğini ve yeni bir anlam kazandığını söyleyebiliriz. Özellikle markalar için güçlü olmak, prestij kazanmak ve marka bilinirliğini artırmak eskisi kadar […]
Sosyal Medyanın Seo Açısından Önemi ve Püf Noktaları Sosyal medyanın popülerliği gün geçtikçe artmakta ve insanlar sosyelleşmek adına sosyal medyayı kullanmakta. Sosyal medya popülerliği artmasıyla sosyal medya sitelerini […]
Google’ın Web Siteniz İçin Önemi Bilindiği üzere Google dünya genelinde ve ülkemizde en çok kullanılan arama motoru. Google’ın güçlü rakiplerine rağmen yıllardır tahtını kaptırmamasının sebebi, internet […]
2016’Da İçerik Pazarlaması Nereye Gidiyor, Nasıl Aksiyonlar Alınmalı? Pazarlama konsepti içerisinde yıllar boyunca çeşitli paradigma kaymaları gerçekleşti; değişime uyum sağlayanlar ve sağlamayanlar arasında doğal bir seçilim […]
Ne Kadar Erişim, O Kadar Etkileşim! Müşteri Kazan! Günümüz dünyasında sosyal medyanın gücünü hala fark edememiş ülkemizin bazı büyük markaları asosyalleşme tehlikesiyle karşı karşıya. Müşteri odaklı […]
Kullanıcıların web sitesine gelmek için mutlaka bir amacı vardır, bu bilgi almak olabilir, ürün / hizmet almak olabilir hatta vakit geçirmek bile olabilir; fakat eğer web […]
E-ticaret Sitenizde Fiyat Politikanızı Nasıl Belirlemelisiniz? E Ticaret siteniz veya mağazanızda satmakta olduğunuz ürünlerinizde, hizmetlerinizde müşterilerinize en uygun fiyat gelecek şekilde sunum yapabilmeniz için uygulanacak politikalar […]