E-Ticaret İçin Az Bilinen SEO Teknikleri E-ticaret siteleri hızla yükseliyor. Çünkü online alışverişe giderek daha hızlı alışan “e-müşterilerin” farklı ihtiyaçlarını karşılamak için adeta yarışıyorlar. Her geçen […]
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Altyapısı Artırılmış gerçeklik uygulamaları kullanılan teknolojilere göre farklı kategorilere ayrılmıştır. Artırılmış gerçeklik kamera ile resim, nesne, yüz veya vücut tanıma veya resim, nesne, […]
Web Siteleriniz İçin SEO Araçları Plag Scan Makalelerinizin SEO uyumunu kontrol edebildiğiniz bir araçtır. Bağlantı: http://www.plagscan.com/ Namechk “Name Check” kelimesi yani “İsim Kontrolü” kelimesinin kısa harflerinden […]
İyi Bir İçerik Oluşturmanın 6 Keskin Özelliği İşiniz yeni fikirler üretmek ve kurumunuz içerisinden ilgi çekici hikayeleri çekip çıkarmak mı? İçerik pazarlama stratejileri çizilirken daha çok […]
Kurumsal Facebook Sayfalarının Yönetimi Artık Daha Zor Ülkemizde özellikle kurumsal şirketlerin en yoğun olarak kullandıkları sosyal medya mecrası Facebook. Küçük büyük tüm firmaların kendileri için oluşturdukları […]
Artırılmış Gerçeklik Uygulamasıyla İlginç Alışveriş Blippar ve tasarımcı Henry Holland önümüzdeki yıllarda sıkça karşılaşma ihtimalimiz yüksek olan yeni bir projeyi hayata geçirmişler. Artırılmış gerçeklik (AR) uygulaması aracılığıyla Henry […]
Samsung Artırılmış Gerçeklik Lensiyle Çığır Açabilir.. Artırılmış gerçeklik konseptinin temel amacını, gerçek ve sanal dünyaları pürüzsüz biçimde birleştirmek şeklinde tanımlamak yanlış olmayacaktır. Hali hazırda bu deneyimi […]
Otomobillerde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Arttırılmış gerçekliği (Augmented Reality), isminden de anlaşılacağı gibi basitçe gerçeğin bilgisayarlar yoluyla zenginleştirilmesi olarak tanımlayabiliriz. Terminator veya Robocop filmlerini izleyenler, robotların obje […]
Pinterest Paylaşımlarında Nelere Dikkat Edilmelidir? Sosyal medya platformlarının her birinin kendine özgü bir tarzı olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu sebepten, sosyal medya içerikleriniz için hazırladığınız görseller her […]
2016’nın 7 Dijital Pazarlama Trendi Günümüzde markalar çeşitli platform ve sosyal medya kanallarından kendi ürün ve servislerini potansiyel müşterilerine ulaştırmaya çalışıyorlar. Bunun sonucunda da, dijital pazarlama, […]
Yeni Ödeme Kuruluşları E-ticaret Payını Arttırıyor Dünya çapında e-ticaret pazarındaki kredi kartı payı, 2014’te yüzde 30 seviyelerindeydi. Bu oranın 2019’da yüzde 23’e düşmesi bekleniyor. Dünyada olduğu […]
Butik Ajanslarla Çalışmanın Avantajları Dijital pazarlama alanında butik ajanslarla çalışmanız; bütçeyi verimli bir şekilde kullanmanıza ve hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir. Yeni bir dijital pazarlama ajansı arayışı […]