Pepsi “Adına Bakma Tadına Bak” Reklamı İle Doğru Mu Yaptı? Yıllardır müthiş bir rekabetin içerisinde olan 2 marka: Pepsi ve Coca-Cola. İkisi de dev, ikisinin de […]
Yeni Nesil Tüketiciler Markalardan Ne Bekliyor? Sürdürülebilirliği stratejisine dahil etmiş olan markaların her zaman için bir adım sonrasını düşünmeleri gerekiyor. Şimdi karlı olan şirketiniz bundan 5 […]
Avansas.com Profesyoneller Liginde Hedef Büyüttü Türkiye’nin en hızlı büyüyen online ofis marketi Avansas.com, büyük ölçekli firmalar için geçtiğimiz sene hizmete açtığı Avansas Pro ile hedefini büyüttü. […]
Nokia İnovasyon Günleri’nde 5G konuşuldu Nokia İnovasyon Günleri, akıllı şehirler, Nesnelerin İnterneti ve 5G başta olmak üzere yeni nesil iletişim teknolojilerini masaya yatırdı. Akıllı şehirler sadece […]
’İş’in Geleceğine Işık Tuttular Hızla değişen iş yaşamında, liderlik ve kültürel dönüşüm çözümleri sunan ASO Company tarafından düzenlenen inovasyon odaklı “I. Kurum İçi Girişimcilik… Hızla değişen iş […]
Yeni Nesil | İlan.gov.tr Yeni Yüzüyle Hizmete Girdi Basın İlan Kurumu’nun resmi internet ilan portalı yenilenen yüzüyle hizmete girdi. Yeni internet portalını Bursa’da mahalli medya temsilcilerine […]
YENİ NESİL İLETİŞİM | 100 bin dolarlık donanım şimdi 200 dolar “İstisnasız her mühendis okulundan en azından çok iyi derecede C++ kodlama dili ve LINUX işletim […]
E-Ticarette 8 Önemli Pazarlama Taktiği E-Ticarette 8 Önemli Pazarlama | E-ticaret yatırımcıları için site trafiği oluşturmak ve dolayısıyla satış ve karlılığı artırabilmek için birçok seçenek bulunmaktadır. Kısa […]
Sosyal Medya’da Reklam ve Pazarlama Stratejileri Sosyal Medya’da Reklam | İnternet ve sosyal medya üzerinden yapılan reklam ve pazarlama harcamalarında artış devam ederken, internet kullanım oranları ve […]
Video Banka | Kolay Taşın Garanti Bankası Viral Reklam Video Banka: Viral Reklam; Mobil tüm beklentilerin üzerinde bir büyüme hızına ulaştı ve bu yükseliş bir süre […]
Dijital Reklam ve Pazarlama Nedir Dijital Reklam ve Pazarlama Nedir, bir satış yapma yönteminden daha çok; sonuçlarıyla satışta artış yaratan yeni nesil etkileşim ve iletişim şeklidir. […]