iOS Uygulama | E-destek.com Mobil İncelemesi
11 Haziran 2016
Avcılar | Coca-Cola İçerik Bazlı Pazarlama Örnek: Merak Ettim
11 Haziran 2016

DİJİTAL TARAFTAR

DİJİTAL TARAFTAR

Tezahüratlardan maç sonuçlarına, transfer dedikodularından gol görüntülerine dijital futbol taraftarı gitgide artan bir grafikle Google Arena’da koltuğunu almaktadır.

Google aramalarına bakıldığında sezon biter bitmez transfer dedikodularıyla başlayan yıldız aramaları sezon başlayınca maçlara, takımlara, puan durumlarına ve daha birçok konuya yerini bırakmakta. Statlarda veya ekran başlarında takımını yalnız bırakmayan taraftarın telefonunu eline aldığında (futbol ile ilgili yapılan aramalarda mobil cihazlar masaüstü cihazları ve tabletleri geçmiştir) en yakından takip ettiği konu takımlardır.

2015 yılında yapılan 800 milyona yakın aramanın 3’te 1’i takımlarla ilgili olmuştur. Dijital Taraftar en çok takımların haberlerini takip ederken, maç günleri özet ve marşları asla atlamaz.

Dijital Taraftar’ın ilgisi 90 dakika ile sınırlı kalmaz, maçtan sonra kendisini YouTube’da bulur. YouTube’a ayda 7.5mn sporsever ziyaret etmekte. Bu taraftarlar için futbol, en çok izlenen spor dalıdır. Futbol ile ilgili videolar günde yaklaşık 4 milyon izlenme ile diğer tüm branşların toplamından %30 daha fazla izlenmeye sahiptir (2015, YouTube). Her yerde içerik tüketen (Akıllı Telefonlar ve Tabletler izlenmelerin %50’sinden fazlasına ulaşmıştır, 2015) Dijital Taraftarlar sayesinde bu kategori 2015’te %70 büyüme sergilemiştir.

Kaynak

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir